sobota, 26 grudnia 2015

Wstęp i radzenie sobie z okresem!

Zastanawialiście się kiedyś czy można uczynić swoje życie prostszym? Czy da się jakąś ominąć te wszystkie komplikacje i przeszkody, które stawia przed nami życie? A co jeśli powiem Ci, że się da? I to nawet łatwiejsze niż mogłoby się wydawać!
Tak. O tym właśnie będzie ten blog – o życiowych trikach, poradach, hackach. Graliście kiedyś na kodach? Wiem, wiem, że to nie prawdziwa gra, ale pomaga, prawda? Wyobraźcie sobie, że w prawdziwym życiu możliwe jest coś podobnego!
Jako pierwszy temat, wybrałam radzenie sobie z dość kobiecym problemem. Ale, ale! Panowie zawsze mogą przeczytać to (choćby i z nutą zażenowania), a potem przedstawić poniższe pomysły swoim wybrankom. Zapewniam, że bynajmniej nie będą Wam miały tego za złe!


1. Jedzenie owoców i warzyw

Czy podczas okresu czujecie się jak przeładowane parówki? A może po prostu macie problemy z żołądkiem? Oba te problemy rozwiąże przejście na owoco-warzywną dietę na czas menstruacji!


2. Noszenie dwóch podpasek

Brzmi głupio? Ale jest niesamowicie użyteczne! Kiedy boicie się, że zapomnicie spakować dodatkowej podpaski do torby, po prostu naklejcie na jedną podpaskę drugą, wcześniej zawijając jej skrzydełka. Wtedy, żeby zmienić podpaskę w publicznej toalecie, wystarczy zdjąć te wierzchnią i ta-da! Mamy nową, świeżą, niezabrudzoną podpaskę.

3. Bardziej efektywny tampon

Wystarczy, że powyginasz jego dolną część (okolice sznureczka) na zewnątrz. Będzie nieprzemakalny!

4. Prowadź kalendarzyk!

Brzmi banalnie? Nie chce Ci się? To wyobraź sobie, że dzięki temu, jeśli weźmiesz tabletki przeciwbólowe dzień przed przewidywanym początkiem okresu możesz uniknąć bólu brzucha.


5. Spanie na brzuchu z termoforem na odcinku lędźwiowym pomoże uniknąć bólu.

Tak, to aż tak proste.


6. Noś ze sobą sweter lub bluzę

Na wypadek, gdyby jednak coś przeciekło – zawsze można zawiązać bluzę wokół talii, by móc bezpiecznie pognać do domu, ukrywając tę drobną wpadkę!

7. Daj nauczycielowi znać przed lekcją, że możesz mieć pilną potrzebę wyjścia do łazienki

Chyba wszyscy spotkaliśmy się z nauczycielami, którzy nie wypuszczają uczniów w czasie lekcji do łazienki. Żeby nie musieć przyznawać się przed całą klasą, dlaczego musimy wyjść, lepiej na początku lub jeszcze na przerwie wyjaśnić nauczycielowi, że możemy mieć taką potrzebę.


To by było na tyle! Mam nadzieję, że pomogłam… I nie zniechęciłam was dość specyficznym wyborem tematu! Do zobaczenia w następnej notce! (´∀)♡

4 komentarze:

  1. To nie jest przypadek.. Haha :) akurat natknełam sie na ten post jak dzisiaj mam z tym problem, bardzo pożyteczna notka :D
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Podstawa, ale jak mało osób się jej trzyma :/

      Usuń
  3. Mam takie bóle przy okresie że nie da się normalnie funkcjonować, nic się nie da.. Najgorzej było teraz jak dostałam okresu z Sylwestra na Nowy Rok i oczywiście nie mogłam wziąść tabletki bo piłam alko..MASAKRA:(

    http://www.justcleo.pl/2015/12/little-red-dress-clip-in-hair.html

    OdpowiedzUsuń