poniedziałek, 28 grudnia 2015

Rutyna niosąca szczęście - jak przetrwać dzień?



Przerwa świąteczna wciąż trwa (dla niektórych), a ja mam specjalnie coś, żeby w miarę przetrwać każdy dzień, kiedy już się skończy. Kilka trików i pomysłów, żeby urozmaicić sobie dzień, czuć się w miarę możliwości wypoczętym i gotowym do roboty. Zaczynajmy!

1. Ustaw sobie jakiś motywujący obrazek jako lockscreen

Najlepiej sprawdzają się tapety z jakimś miłym napisem, który sprawi, że gdy tylko rano spojrzymy na telefon, by sprawdzić godzinę czy wyłączyć budzik – uśmiechniemy się. To może być Twój cel (małe przypomnienie zmotywuje Cię do dążenia do niego) lub po prostu jakiś pozytywny akcent. Można takie obrazki znaleźć na tumblrze, a nawet w google grafika. Porzucam kilka linków do przykładowych:
klik
klik

2. Szklanka zimnej wody obudzi Cię lepiej niż kubek kawy.

Smutne, ale prawdziwe. Sama jestem raczej zwolenniczką kawy i trudno mi ją sobie odpuścić, ale kiedy wiem, że muszę pilnie wstać i czuć się wypoczęta – wybieram wodę.

3. Idealnym napojem do szkoły jest woda z miętą i owocami.

Chcesz czuć się świeżo i lekko? Woda z miętą i truskawkami/cytryną/pomarańczą załatwi sprawę! Będzie smacznie, a do tego zdrowo. Wystarczy wieczorem/jakiś czas przed wyjściem wrzucić do butelki z wodą pokrojone drobno owoce z liśćmi mięty i zostawić w lodówce na jakiś czas.

4. Spieszysz się a masz naelektryzowane włosy? Przejedź po nich nawilżaną chusteczką!

Możesz także nałożyć ją ją na szczotkę (tak aby „ząbki” szczotki ją przebiły) i uczesać się normalnie. Nie tylko Twoje włosy nie będą już naelektryzowane, ale nie będziesz mieć problemu z czyszczeniem szczotki

5. Upinasz na szybko fryzurę, ale boisz się, że wsuwki się zsuną? Spryskaj je wcześniej lakierem

I włóż je tak, aby pofalowaną stroną dotykały Twojej głowy. Wtedy na pewno pozostaną na miejscu do końca dnia

6. Aby perfumy trzymały się do końca dnia, posmaruj miejsca na skórze, na które psikasz perfumy wazeliną.

Pamiętaj też, że są punkty, w których utrzymują się one dłużej – nadgarstki, skronie, szyja, kark, dekolt między piersiami ( ͡° ͜ʖ ͡°) Warto je nanieść także na włosy


7. Znajomi zabierają Ci telefon? Ustaw hasło, używając jednej z polskich liter (ą, ę, ó, ń itd.)

Nikt na to nie wpadnie.

8. Ustaw playlistę na przygotowywanie się do wyjścia

Niech trwa około dwudziestu minut. Nie tylko będziesz wiedzieć ile mniej więcej czasu Ci zostało, ale będziesz się dobrze bawić!

9. Trzęsą Ci się ręce podczas prezentacji? Potupaj!

Ruszanie palcami u stóp i nogami pomoże opanować drżenie rąk, kiedy czytamy z kartki.

Mam nadzieję, że pomogłam choć odrobinę! W styczniu powinna pojawić się kolejna notka z podobną zawartością, jednak tamta będzie w 100% związana z przetrwaniem w szkole. (〃・ω・〃)

15 komentarzy:

  1. Sposób nr 4 - pierwsze słyszę ;) Ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie szklanka wody rano koniecznie musi być! Zawsze z jakimś dodatkiem np cytryny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i mnie uda się niedługo przestawić na picie wody rano :P

      Usuń
  3. Muzyka z rana dodaję naprawdę dużego kopa na cały dzień :) Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamiast szklanki zimnej wody lepszy jest zimny prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to właśnie ta szklanka zimnej wody może pomóc pod ten nieszczęsny prysznic się dowlec :P

      Usuń
  5. Hahahaah, rozwaliła mnie ta emotka przy "dekolt między piersiami" XDD
    Nigdy nie wpadłabym na 7me. I świetna rada w 9tym! Świetny post, będę tu zaglądać ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, nie mogłam się powstrzymać XD"
      Cieszę się, że post zaciekawił i dziękuję! Pędzę zobaczyć Twojego bloga~

      Usuń
  6. Pomocne xd O niektórych rzeczach nie miałam pojęcia :) fajnie tu będę zaglądać częściej i leci do obs :)
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością mi się przyda :D
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne i przydatne sposoby. Nie wpadłem na pomysł, aby ustawić sobie hasło z polskimi literami.
    Mega pomocne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Prawda? Niby od zawsze można używać polskich znaków w haśle, a jednak nie tak łatwo na to wpaść ^^

      Usuń
    2. Dziękuję! Prawda? Niby od zawsze można używać polskich znaków w haśle, a jednak nie tak łatwo na to wpaść ^^

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne super porady ! :)
    Z tym hasłem mega, muszę to wykorzystać ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń